Francesco Maglia
Francesco začal pracovať ako 14-ročný počas leta 2004, pretože si chcel kúpiť moped. Celé nasledujúce roky vždy v letných mesiacoch pracoval ako robotník. Po strednej škole sa prihlásil na právo, ale naďalej pracoval vo veľkej rodinnej firme (50/60 zamestnancov) v športovom sektore. Pre jeho otca bolo dôležité, že pracoval mimo rodinnej firmy, aby nabral iné skúsenosti.
V roku 2013 bol oficiálne prijatý do rodinnej firmy Francesco di Maglia Luigi & C. ako pracovník, nasledujúce roky žil v kontakte so zamestnancami a dodávateľmi. Bol tak schopný dokončiť dlhý tréningový proces, ktorý si jeho povolanie vyžaduje. V roku 2016 pracoval v anglickej zastrešujúcej spoločnosti, aby mohol na vlastnej koži zažiť rôzne remeselné metódy, ktoré ich dodnes odlišujú.
Po návrate do Talianska sa rozhodol otvoriť obchod s príslušenstvom, ktorý by mu umožnil študovať nový obchodný model. Multibrandových predajní bolo čoraz menej a on cítil potrebu prejsť z B2B biznis modelu na B2C model, ktorý by mohol čoraz viac potvrdzovať prítomnosť značky Francesco Maglia na trhu.
V roku 2019, po zatvorení obchodu, prevzal kontrolu nad spoločnosťou, aby začal „revolúciu“ v systémoch predaja a začal proces digitalizácie. V auguste 2019 s podporou jeho otca prevzal riadenie spoločnosti a v nasledujúcich mesiacoch otvoril showroom v Šanghaji venovaný výhradne predaju verejnosti. V roku 2020 firma spustila e-commerce, čo viedlo k značnému záujmu o ich značku.
Zároveň vďaka skúsenostiam získaným so skupinami ako LVMH, Kering a Richemont začali dôležitú cestu zameranú na dosiahnutie maximálnej udržateľnosti vo výrobných procesoch.